Datasets

FilterActive filter: Fietsparkeren | Reset

Parkeertariefgebieden Den Haag

20 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer
  • Beschrijving: Parkeer tariefgebieden
  • Bron: beheersysteem gemeente Den Haag
  • Doel: Publicatie op internet
  • Beperkingen: Deze dataset is niet geschikt voor juridisch advies
  • Mogelijkheden: Deze dataset is geschikt voor het inzichtelijk maken van de locatie op de kaart
  • Viewer: http://arcg.is/1rCOua
  • Coördinatenstelsel: RDnew. De KML is WGS84
Waardering: (38 stemmen)

Bijlagen

  • parkeertariefgebieden.json

    22-03-2019, JSON,
  • parkeertariefgebieden.csv

    22-03-2019, CSV,
  • parkeertariefgebieden.kml

    22-03-2019, KML,
  • parkeertariefgebieden.zip

    22-03-2019, ZIP,
  • parkeertariefgebieden.xlsx

    22-03-2019, XLSX,
  • parkeertariefgebieden.html

    22-03-2019, HTML,

P-route fietsparkeren

149 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer

Dataset mbt realtime fietsparkeerdata van de fietsenstallingen in Utrecht waar het P-route systeem van kracht is. Bij deze fietsenstallingen kunnen bezoekers realtime zien hoeveel fietsparkeerplekken beschikbaar zijn in de betreffende fietsenstalling. Daarnaast staan in de bijlage de historische data van P-route fietsparkeren weergegeven (van 23 mei 2015 tm 1 nov 2016). In deze dataset (JSON formaat) staan de volgende gegevens weergegeven:

  • naam fietsenstalling;
  • tijdstip;
  • totaal aantal plaatsen in fietsenstalling;
  • aantal beschikbare plaatsen;
  • aantal bezette plaatsen.

Hier staat de link weergegeven naar realtime open data van P-route fietsparkeren:

Hieronder staat meer informatie over het P-route systeem weergegeven:

Waardering: (47 stemmen)

Bijlagen

  • Historische data P-route fietsparkeren

    17-11-2016, ZIP,
  • P-route fietsparkeerdata

    23-02-2016, JSON,

Monitor Haagse Nota Mobiliteit, Eénmeting

9 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer

In deze monitorrapportage zijn in totaal vijftien indicatoren opgenomen. Deze indicatoren geven aan in hoeverre de meetbare doelen uit de Haagse Nota Mobiliteit gehaald worden. Drie van deze vijftien doelen zijn tevens ‘topindicatoren’ die door de gemeenteraad aangewezen zijn als maatstaven op basis waarvan de begroting en de besteding van gemeentelijke middelen beoordeeld worden. Het betreft de doorstroming voor het autoverkeer op hoofdwegen, de vervoerwijzekeuze en de parkeerdruk.

Waardering: (5 stemmen)

Bijlagen

  • RIS289288_Bijlage_Monitor_Haagse_Nota_Mobiliteit.pdf

    23-05-2017, PDF,

Monitor Haagse Nota Mobiliteit, Nulmeting

8 keer bekeken | Beschrijving [+] | Link | reageer

In deze monitorrapportage zijn in totaal vijftien indicatoren opgenomen. Deze indicatoren geven aan in hoeverre de meetbare doelen uit de Haagse Nota Mobiliteit gehaald worden. Drie van deze vijftien doelen zijn tevens ‘topindicatoren’ die door de In deze monitorrapportage zijn in totaal vijftien indicatoren opgenomen. Deze indicatoren geven aan in hoeverre de meetbare doelen uit de Haagse Nota Mobiliteit gehaald worden. Drie van deze vijftien doelen zijn tevens ‘topindicatoren’ die door de gemeenteraad aangewezen zijn als maatstaven op basis waarvan de begroting en de besteding van gemeentelijke middelen beoordeeld worden. Het betreft de doorstroming voor het autoverkeer op hoofdwegen, de vervoerwijzekeuze en de parkeerdruk.

Waardering: (5 stemmen)

Bijlagen

  • RIS258866_bijlage Monitor Haagse Nota Mobiliteit, nulmeting.pdf

    23-05-2017, PDF,